Notícies

Definint l'estratègia de comunicació pel 2021

L'equip de màrqueting de Prefire celebra una reunió amb la direcció i els Teams Leaders de la companyia, per a l'estratègia de màrqueting del 2021.

El passat 4 de novembre, l'equip de màrqueting de Prefire va celebrar una reunió amb la direcció i els Teams Leaders de la companyia, per a establir l'estratègia de màrqueting per al 2021. En aquesta reunió es van constatar les ganes dels Teams Leaders, i dels seus equips, d'implicar-se mésa en la comunicació de l'empresa, i de la importància que té la transmissió de coneixements i know-how, per a Prefire. L'impuls de les accions de màrqueting digital, una major presència en xarxes socials i la renovació d'algunes de les plataformes de l'empresa, són processos ja en marxa, que finalitzaràn en els propers mesos.

No hi ha dubte que la comunicació, i per tant, el màrqueting digital agafa encara més protagonisme, davant la situació actual, i els canvis d'hàbits i maneres de treballar. Aquesta evolució s'ha vist accelerada, però coincideix amb les línies mestres establertes per la direcció de Prefire per al bienni 2020-21, que estableixen la transformació digital de la companyia com una prioritat.